luni, 18 octombrie 2010


It hurts.
Incerc sentimente total opuse, daca.. daca tot ce s-a intamplat a fost doar din intamplare, cum am ajuns eu din excursie cu gotii in excursie cu clasa, desi nu cred, ca au fost prea multe chestii ca sa fie intamplare, atunci... de ce... de.. ce... are prietena? 
Stateam cu capul pe umarul lui. Ii auzeam respiratia. Puteam sa adorm daca nu-mi batea inima ca o nebuna. 
Si.. si are o prietena. Si e frumoasa. Si e dragalasa, zambitoare, firava, delciata, genul de printesa pe care trebuie sa o protejezi.. 

 [Ba Catty ba, imi amintetsi de diriginta. Esti nehotarata, proasta si slaba. Cand te-ai despartit de el ai stiut ca nu te vei mai impaca, te-ai obisnuit deja cu gandul ca inca mai tii la el, nu-l vrei inapoi, sau il vrei? Hotaraste-te, femeie. Urasc femeile ca tine. Le urasc!]  [Tu esti eu! Ar trebui sa fii mai intelegatoare!] [ Intelegatoare? Esti jalnica. Hai plange-ti singura de mila. Treci peste, ca e numai gura de tine.]  [Taci.]

Gata. Mi-a trecut. Cred ca e doar dorul, nostalgia. si misterul lui. dar el ca persoana e varza. Da varza murata imputita!!!   


Ma simt in stare sa va povestesc despre prietenul meu, Gabi. E prietenul meu din... pelinshi, de cand eram ambii cu biberoanele sau cu tzatza mamei in gura, de cand faceam numai papa si caca. Suntem diferiti noi, sau.. eram. Si nu prea ne intelegeam, adica, asa, ne bateam, faceam misto unul de altul, mereu gaseam motiv de cearta si concurenta. Dar.. a murit. Si n-am intrebat concret, dar a salvat un copil.. CAnd am auzit am ramas socata. El nu parea nicdioaat o persoana buna, sufletista sau puternica (pentru ca doar o pers puternica si-ar risca viata). Si.. m-a influentat asta. Ma bagat adanc [:))] pe ganduri.
Oare.. oare eu m-as sacrifica pentru altii? Oare sunt ca toti oamenii? Fortandu-mi o masca de persoana buna dar fiind una egoista, la fel ca toti oamenii?
Si.. cel mai aiurea e ca nu pot vorbi cu nimeni despre asta. Eu sunt o fire plictisitoare. Cand am inceput sa-i spun Dariei, automat m-a inchis, cu Diana nu pot vorbi teme de genu, iar pe hun nu vreau s-o plictisesc. Oi fi eu talkative, dar. dar.. nu am cu cine sa vorbesc. Ma simt mai singura ca niciodata.

Ah,da, wtv. ce ma enerveaza oamenii din ziua de azi. Sunt asa seriosi. La fizica am incercat si eu sa mai descretesc fruntile si m-am ales cu un 4.
Profu:
- Demonstrati ca senzorii care percep temperatura nu sunt obictivi in ceea ce priveste temperatura camerei
Si zic eu:
- Daca cineva va veni de afara, in clasa i se va parea cald, daca vine un baiat hot din dus, in clasa i se va parea frig, desi tuturor fetelor li se va face brusc cald si voi incepe sa se dezbrace.

Si mi-a pus 4. bou'. Da am raspuns corect. Si am cenzurat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu