vineri, 22 octombrie 2010




Este o tipa in Love to kill care mereu isi bate joc de unul, il foloseste, ii spune cele mai oribile cuvinte posibile, chestii. Dar el o iubeste, iar atunci cand era bolnava, el a stat langa ea, el a incurajat-o cand ii era greu, el era langa ea indifernt ce se intampla. Tipa aia nu i-a zis nici un multumesc niciodata. 

Vreau sa fiu ca tipul ala. Si nu-mi pasa daca o sa spuneti ca sunt fraiera slaba proasta etc. Vreau sa iubesc indiferent ca o sa sufar. Dar cred ca am mai zis asta =)).


Azi am avut test la istorie, si eu sunt al naibii de buna si dau tuturor raspunsurile si le-am dat azi tuturor in afara de diana, o fata care ma iubeste mai mult decat ma iubesc eu, cred. Si, i-am zis ca, odata si odata tot va trebui sa invete, ca-i vreau binele, chiar daca nu invata, va trebui sa se descurce altfel, sa copieze din carte sau sa-si faca foi de acasa.

Si acum ma gandesc daca am procedat corect pentru ca ma simteam al naibii de vinovata cand ii spuneam asta, dar i-am spus-o cu o saptamana inainte de test si ea nu a crezut ca nu o s-o ajut.
Dintr-o parte, ma simt mandra de mine. Va trebui odata si odata sa se descurce singura. Ca eu nu voi fi mereu langa ea s-ai tin chilotii in timp ce se pisa.


Ma mai gandesc si la profa de chimie. Uite, ochii mari si albastri ai profei de biologie nu mint nicidoata. Profa e deschisa, si spune lucrurilor de nume. Profa de chimie e o femeie super politicoasa. Dar e ca u nrobot care doar spune cuvinte, nu si le simte. Eu urasc persoanele care-l citesc pe Carnegie si-si canteresc fiecare cuvant ca sa fie iubite de altii. Nu-mi pasa ca asa e frumos. Asa, deci. In spatele ochilor ei mici, negri, atat de bagati in orbita, foarte foarte sireti, oare ce se ascunde? habar n-am ce parere are despre noi intradevar. E asa.. rece. Indiferent ca toti spun ca e calda. E rece.. e... vicleana. Genul de persoana care face bine altora pentru propriul ei bine. E interesanta de studiat :-? Iar eu cred ca sunt singurul om din lume caruia uite, ba, nu-i place profa de chimie :)).












Un comentariu:

  1. nu te mai urmareshte nimeni
    ejty plictisitoare nu mai ejty tu cea de alta data..

    RăspundețiȘtergere