joi, 28 octombrie 2010



Vorbeam cu Marina despre cum eram noi inainte si ma realizat ca eu ma schimb in fiecare vara, un alt an - o alta eu :-?. Nustiu daca e bine sau rau. In a 5 eram proasta, piti. Eu sunt influentabila, si ma legasem cu una si ma rog, eram proasta. Criticam profii, injuram mult. In a 6 m-am interiorizat, si totusi, am inceput sa am prieteni adevarati, era perioada mea de nu te iubesc viata, de Tokio Hotel, am incercat sa ma sinucid xD. In a 7 eram filozoafa draguta, si iubita de majoritatea colegilor. Acum sunt.. Joon :)), mai compelza decat Joon.
Eu vorbesc chestii plictisitoare, banale si perverse cu hun, diana, daria etc. si filozofia mi-o vars aici, ca n uam cu cine discuta, deci nu va speriati :)), ca mai am eu si altceva in capu asta, cred.

Stiti, eu par proasta, imi place sa o fac pe naiva, pe prostuta, si chair sunt naiva si prostuta, dar ce gandesc eu cu adeverat, ramane in capusorul meu. Nu va ganditi ca zic asta pentru ca defapt sunt rea si imi bat joc de oameni sau chestii, tot eu sunt, zapacita si stangace.
dar.
Stiu mult mai mutle decat credeti, pot chair manipula oamenii daca vreau, (o abilitate ce am descoperit-o de curand), ideea e ca nu vreau si nu prea am nevoie acum.
Arat eu ca un looser de mutle ori, dar atunci cand o fac, am scopuri bine-definite.
Si stiu ca o sa spuneti iarasi ca vreau sa fiu ceea ce nu sunt, chestii de genu.

Sa fiu asa sicnera.. cu mine in oglinda, in costumu lu Eva =)), daca m-as privi dintr-o parte, daca eu nu as scrie asta, as spune ca sunt o disperata, care nu mai stie ce sa faca sa atraga atentia, sa demonstreze ca ea e demna de respect, care vera sa aiba toate personalitatile din lume si nu are o viata pentru ca se lasa prea usor influentata. dar eu sunt eu, si stiu ca nu e asa.
Gata! Nu mai zic nicidoata nimic despre cineva fara sa stiu sigur-sigur. defapt, o sa folosesc mereu 'eu cred' 'dupa parerea mea' etc. cand vorbesc despre oameni.

Avea dreptate profu, desi l-am contrazis atunci, ca om se simte mai bine langa o persoana inferioara. Dar imi excita simturile cineva superior din toate punctele de vedere, ma provoaca. Langa Diana, care ma adora, care e dependenta de mine, ma simt bine. Dar, plictiseala nu pot s-o numesc, (mi-e deja sila si simt u ndezgust profund pentru cuvantu lasta) lipsa concurentei, a progresului ma face s-o vad mai mutl ca pe un... sclav decat ca pe o prietena? Si nu-mi vine sa cred ca eu spun asta.

2 comentarii: