luni, 25 octombrie 2010

Can't nobody, can't nobody hold me doooooooooooooooown.
Gata.
Mi-am revenit!
Daca nu ies eu din starea asta, nimeni nu ma va scoate. E adevarat ca mi-ar placea sa ma o prietena care sa-mi dea un hug strans acum si sa-mi spuna sa nu atrag atentia ce spun ceilalti, ca ele sunt din alta lume, nu ca lumea lor ar fi gresita, si nici a mea corecta, dar pur si simplu, alta lume..
Azi am facut 10 flori la tehno, un record, pentru ca o floare de face intr-o ora. Ma usturau ochii, im iera rau, da eu nu, ca tre sa fac 10 flori. Aveam nevoie sa INCETEZ SA GANDESC. Gandesc prea mult, prea muuult, mereu gandesc, mereu tre sa ma apuce pe mine filozofia. Dar azi, fiind concentrata in ata aia, si ascultand Cant nobody, Go away si piese cu versuri ooptimiste toata ziua, seara m-a apucat o stare de maxima veselie, si tocmai am dansat vreo 2 ore. Si in plus, imi place cum imi sta bretonul.
Greu de memoreaza versurile astea la Go away, baa, in ritmul asta nu mai defilez eu maine in fata lui cu piesa asta :-?.

Ce chef de dans am, si n uasa pur si simplu, da d'ala erotic, de streaptease. Azi am dansat vreo doua ore (cine exagerez,vreo 45 de minute) urland. urland 'go away'. dar simt ca m-am descarcat. Acum ma simt de n ori mai bine.

In ultimul timp simt nevoia sa beau, si am inceput sa beau in fiecare weekend, asta nu e bine. Dar cateodata vreau si eu sa ma otcliucesc de la lumea asta si sa ma.. sa zicem, relaxez xD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu